tala fou

Talu ai o le viscosity o le resini faʻavae vai e matua maualalo, e le mafai ona faʻafetaui manaʻoga o le teuina ma le fausiaina o le faʻaogaina o le faʻapipiʻiina, o lea e tatau ai ona faʻaogaina le mafiafia talafeagai e fetuunai ai le viscosity o le faʻapipiʻiina o le vai i le tulaga saʻo.

E tele ituaiga o mafiafia.Pe a filifilia mafiafia, faʻaopoopo i lo latou mafiafia lelei ma le pulea o le faʻapipiʻiina o le rheology, o isi mea e tatau ona mafaufauina e faʻaogaina ai le faʻapipiʻiina e sili ona lelei le faʻatinoina o le fausiaina, foliga sili ona lelei o ata tifaga ma le umi o le auaunaga.

Ole filifiliga ole ituaiga mafiafia e fa'atatau ile mana'oga ma le tulaga tonu ole fa'atulagaina.

Pe a filifilia ma faʻaoga faʻamalosi, e taua tele nei mea.

1. O le mamafa mole mole maualuga HEC o loʻo i ai se tikeri sili atu o le faʻaogaina pe a faʻatusatusa i le mamafa mole mole maualalo ma faʻaalia le sili atu le mafiafia o le malosi i le taimi o le teuina.Ma pe a faʻateleina le fua o le siʻitia, o le a faʻaumatia le tulaga faʻafefe, o le sili atu o le fua o le shear, o le laʻititi o le aʻafiaga o le mamafa mole i luga o le viscosity.O lenei masini mafiafia e leai se mea e fai i le mea faavae, pigments ma additives faʻaaogaina, naʻo le manaʻomia e filifili le mamafa mole mole saʻo o le cellulose ma fetuunai le faʻaogaina o le mafiafia e mafai ona maua ai le viscosity saʻo, ma faʻaaogaina lautele.

2.HEUR mafiafia o se vaifofo viscous vai ma diol po o le diol eter e pei-solvent, faatasi ai ma mea mautu o 20% ~ 40%.O le matafaioi a le co-solvent o le taofia lea o le pipii, a leai o ia mafiafia o loʻo i totonu o le gel state i le faʻatonuga tutusa.I le taimi lava e tasi, o le i ai o le solvent e mafai ona aloese mai le oloa mai le malulu, ae tatau ona faʻamafanafanaina i le taumalulu aʻo leʻi faʻaaogaina.

3. O oloa maualalo maualalo, maualalo-viscosity e faigofie ona lafoaʻi ma mafai ona feaveaʻi ma teuina i le tele.O le mea lea, o nisi HEUR mafiafia e eseese mea mautu o le sapalai o oloa tutusa.E maualuga atu le mea e fa'asoa fa'atasi o mea fa'apipi'i maualalo, ma o le a la'ititi la'ititi le va'aiga o le vaeluagalemu o le vali pe a fa'aaogaina, lea e mafai ona fa'amalieina e ala i le fa'aitiitia o le so'o fa'aopoopo e fa'aopoopo i se isi mea i le fa'atulagaga.

4. I lalo o tulaga fefiloi talafeagai, HEUR maualalo-viscosity e mafai ona faʻaopoopo saʻo i vali latex.Pe a faʻaaogaina oloa viscosity maualuga, e manaʻomia le faʻafefeteina o le mafiafia i se faʻafefiloi o le vai ma faʻatasi aʻo leʻi faʻaopoopoina.Afai e te faʻaopopoina le vai e faʻafefe saʻo ai le mafiafia, o le a faʻaitiitia ai le faʻaogaina o le faʻapipiʻi muamua i totonu o le oloa, lea o le a faʻateleina ai le pipii ma mafua ai ona tulaʻi le viscosity.

5. O le fa'aopoopoina o le mafiafia i le tane fa'afefiloi e tatau ona mautu ma fa'agesegese, ma e tatau ona tu'u i luga o le tane puipui.O le saoasaoa o le faʻaopoopo e le tatau ona vave tele e tumau ai le mafiafia i luga o le vai, ae tatau ona toso i totonu o le vai ma feliuliuaʻi i lalo i le mea faʻafefete, a leai o le a le faʻafefiloi lelei le mafiafia pe o le a matua mafiafia le mafiafia. po'o fa'afefe ona o le maualuga o le fa'alotoifale.

6. E fa'aopoopoina le mafiafia o le HEUR i le tane fa'afefiloi vali pe a uma isi vaega vai ma a'o le'i fa'afefeteina, ina ia mautinoa le maualuga o le iila.

7. HASE mafiafia ua faaopoopo tuusao i le vali i le tulaga o se emulsion i le gaosiga o vali emulsion e aunoa ma le dilution muamua po o le muai neutralization.E mafai ona faʻaopoopoina o le vaega mulimuli i le faʻafefiloi vaega, i le vaega faʻasalalau pigmenti, poʻo le vaega muamua i le faʻafefiloi.

8. Talu ai o le HASE o se emulsion maualuga maualuga, pe a uma ona faʻaopoopo, pe afai o loʻo i ai le alkali i le vali faʻafefe, o le a tauva mo lenei alkali.O le mea lea, e manaʻomia le faʻaopoopoina o le HASE thickener emulsion lemu ma le mausali, ma faʻafefeteina lelei, a le o lea, o le a faia ai le faʻafefeteina o le pigmenti poʻo le emulsion binder le mautu i le lotoifale, ma o le mea mulimuli e faʻamautuina e le vaega faʻafefeteina.

9. E mafai ona faʻapipiʻi le alkali i luma poʻo le maeʻa ona faʻapipiʻiina o le vailaʻau mafiafia.O le lelei o le faʻaopoopo muamua o le faʻamautinoa e leai se faʻalavelave faʻapitonuʻu o le faʻasalalau o le pigmenti poʻo le faʻapipiʻiina o le emulsion o le a mafua mai i le mafiafia o loʻo puʻeina alkali mai luga o le pigmenti poʻo le fusifusia.O le lelei o le faʻaopoopoina o le alkali mulimuli ane o le faʻasalalauina lelei o vaega mafiafia aʻo leʻi fulafula pe faʻamavaeina e le alkali, e puipuia ai le mafiafia i le lotoifale poʻo le agglomeration, e faʻatatau i le faʻatulagaina, meafaigaluega ma le gaosiga o gaioiga.O le auala sili ona saogalemu o le faʻafefeteina o le HASE mafiafia i le vai muamua ona faʻaumatia ai lea i le alkali muamua.

10. E amata ona fulafula le mafiafia o le HASE ile pH e tusa ma le 6, ma o le malosi ole mafiafia e sau ile ta'aloga atoa ile pH o le 7 i le 8. O le fetuutuunai o le pH o le latex vali i luga ole 8 e mafai ona taofia ai le pH o le latex vali mai le fa'aitiitia i lalo ole 8. , ma faʻamautinoa ai le mautu o le viscosity.


Taimi meli: Aukuso-05-2022